Sju tips for meir engasjement på sosiale media

Den 3. oktober inviterte vi på ein ettermiddag med fagleg påfyll for dei som ønskte konkrete tips til å løfte deira synligheit på sosiale media. Vi fekk med oss både lokale og nasjonale ekspertar til å dele tipsa deira for korleis lykkast på Instagram og dei andre plattformene. Her er sju tips vi tok med oss frå arrangementet

Les mer
aktueltBård Basberg
Så mange millionar bruker dei ulike partia på digital marknadsføring!

Ein valkamp handlar i stor grad om å få ut bodskapen sin til så mange potensielle veljarar som overhovud mogleg. I dagens digitale verd betyr dette synlegheit på nett, og annonsering på mellom anna sosiale medium for å nå ut til rett målgruppe og dei rette veljarane. Men korleis jobbar dei norske partia med dette? Og kor mykje pengar bruker dei?

Les mer
Tre-ekspertane på Kaupanger lagar prisvinnande kubbegolv

Eit kubbegolv av overskotsmateriale har fått DOGA-prisen for designet sitt, og prydar det nye DNB-lokalet i Bergen. Kvar det kjem frå? Kaupanger, sjølvsagt. Då VILL-kollektivet i Bergen fekk eit stort oppdrag frå DNB i Eiendom i Bergen, kontakta dei Timbla på Kaupanger. Dei stakk hovuda saman, og fann ut følgande: Are treindustrier hadde kapp til overs. Sogneprodukt har rasande flinke folk og lokale for produksjon. Timbla og VILL Opp har kompetansen på å selje og legge golv. Når desse driftige folka stikk hovuda saman, blir det fart i sakene og det nyvinnande kubbegolvet av overskotsmateriale kom til verda.

Les mer
aktueltSigrid Skjerdal
Lukke til vidare, Stian og Birgitte!

Dei av dykk som kjenner oss og som har fulgt oss ei stund har sikkert merka at det har vore litt endringar i organisasjonen. I 2019 var vi eit selskap med to stykk som jobba for Sogndal kommune, i dag er vi seks stykk fordelt på fem og eit halvt årsverk, og vi jobbar i heile regionen.

Les mer
aktueltLine Bjelde